UnderWorld RPG - Legendás Szörnyetegek - A Hidra

Folytatva a megkezdett sorozatunkat, a Baziliszkusz, a Morlock és a Fogtündér után következzen most egy másik fajta legendás szörnyeteg, ami életre kelt a földmélyi Ragyogásból.


A Hidra
Az AlVilágban nem az alligátorok az egyetlen hüllők, bár a kisebb kígyók és gyíkok nem sok vizet zavarnak. Néha azonban utat talál magáénak egy-egy óriáskígyó is, ami azután víg eléldegél a patkányokon, és nem igazán zavartatja magát tőle, hogy azok segítségért kiabálnak. Idővel persze ezek az állatok is értelmet nyernek a Ragyogástól, ami gyakran egészen különös hatással van rájuk: felkelti becsvágyukat, hogy ne csak vadásszanak, egyenek és aludjanak, hanem hogy a többi Vad (és akár az emberek is) féljék és tiszteljék őket, mint a legendák szörnyetegeit. Azok a kígyók, akiket megérintett ez az őrület, elindulnak, hogy egy minél nagyobb és erősebb Ragyogás-tavat keressenek maguknak, és abban megfürödve felemelkedjenek.
Pont emiatt a Vadak rajta tartják a szemüket a föld mélyén élő kígyókon, és ha valamelyiken megmutatkoznak az őrület jelei (tipikus példa, ha elkezd magáról többesszámban vagy szám harmadik személyben beszélni), akkor csapatot szerveznek, hogy végezzenek vele, mielőtt még útra kelne, vagy legalábbis mielőtt még elérné a célját. Mert ha ez nem sikerül, hosszú időre egyikük se lesz biztonságban a környéken.
A Ragyogás-fürdőből kiemelkedő kígyón első ránézésre nem sok változás látható, leszámítva a méretét, ami úgymond az egojához igazodik, és általában minimum 6-7 méteres lesz. A bestia megőrzi korábbi mintázatát és kinézetét, bár gyakran megjelennek rajta kisebb tarajok és csontkinövések, és akkor is képes lesz mérges gázfelhőt lövelni rövidebb (Közeli) távon, ha addig egyáltalán nem volt mérge. A legveszedelmesebb tulajdonsága azonban nem ez, hanem hogy - a Nomádokhoz hasonlóan - szinte lehetetlen elpusztítani: ha Halálos sebet kap, a teste hatalmas vonaglás és vergődés kíséretében kettéhasad, és növeszt magának két újabb fejet, miközben a korábbi elsorvad és porrá omlik. Ráadásul ezt szinte korlátlan alkalommal képes megtenni, az egyetlen kitétel, hogy nem lehet egyszerre több feje hétnél. Miután végzett minden ellenfelével, visszavonul egy sötét zugba, ahol a fejek egymásnak esnek, és addig marcangolják egymást, míg az egyikük az összes többit fel nem falja: a letépett részek után maradó sebek ezután nyomtalanul behegednek. Ez általában nem tart tovább pár percnél, de a hidra, ha teheti, minden ilyen alkalom után elbújik pihenni legalább egy hétre. Persze ha az élete múlik rajta, akár napokig képes küzdeni és harcolni, befalva a legyőzött ellenfelek testét, hogy megőrizz az erejét.
Az egyetlen módja a hidra elpusztításának a tűz: ha egy lángoló fegyverrel (például RoncsTech lángfegyverrel, egy mágikus relikviával, lángszóróval vagy Molotov-koktéllal) okoznak neki Halálos sérülést, meg se indul az osztódás, ha pedig az új fejek kinövéséhez szükséges egy körben okoznak neki tűzzel legalább Súlyos sebet (péládul egy fáklyát belenyomva a sebbe), akkor leáll a regeneráció. Minden Halálos sérülés két fejet eredményez, ami lényegében plusz egyet jelent az addigihoz képest. 

Tulajdonságok:
Ádáz, Erős, Féktelen, Humortalan (híresen nincs humorérzékük), Ravasz, 
Szakértelmek:
Küzdelem, Lopakodás, Mászás, Rejtőzés, Túlélés
Különleges Képességek:
  • Harapás (Hatótáv: Személyes, Sebzés: 3 érme)
  • Méregfelhő (6 körönként egyszer; Hatótáv: Közeli; Hatóidő: Azonnali; Erősség/Sebzés: 3 érme)
  • Kemény pikkelyek (Védelem: 1 érme) 
  • Regeneráció: minden Halálos sérülés elpusztítja az egyik fejét, viszont (kivéve ha tűz okozta) két új nő helyette, és a sérülés elmúlik.

A harc során a hidra igyekszik lesből támadni, a méregfelhőt (ami egyszerre csak egy célpontra hat) inkább a pár lépéssel távolabbi célpontok ellen veti be, az előtte állókat inkább megharapja, viszont ez a támadása nem mérgező. Minden fejével körönként egy támadása van, viszont a méregfelhőn közösen osztoznak.


Kalandötlet
A Főszereplőket felkeresi Spikey, egy Vad Kereskedő ismerősük, hogy a segítségüket kérje: az egyik közeli Birtok szomszédságában lakik egy óriáskígyó, Mortimer, akin a többi Vad egy ideje már rajta tartotta a szemét, mert kezdte az őrület jeleit mutatni. Néhányan össze is álltak, hogy elkapják, mielőtt útra kelt volna a "felemelkedés" felé, ám Mortimer kicsúszott a markukból, sőt, valaki csapdát állított az üldözőknek, és többen meg is sérültek. Csak idő kérdése, hogy a kígyó hidraként térjen vissza, felfalva mindenkit a Birtokon és a környékén, hacsak meg nem állítják!
Ahogy a kígyó nyomába szegődnek, a Főszereplők maguk is azzal szembesülnek, hogy egy csapat (WashMély zsoldjában álló) martalóc igyekszik az útjukat állni, hogy időt szerezzenek a kígyónak. Mikor végre elérik a Ragyogás-tavat, Mortimer már egy frissen született hidraként köszönti első híveit, elfogadva áldozatukat - őt magukat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések