Csillagbirodalom - Olren tartomány, a birodalom határvidéke

A nyári táborban mesélt Csillagbirodalom kaland után a parti tagjaival abban maradtunk, hogy alkalom adtán szívesen folytatnák a történetet, akár egy következő táborban, és mások is jelezték, hogy szeretnének játszanának egy esetlegesen indított kampányban. Emiatt viszont szükségét éreztem a régi, még mindig vázlatos formában maradt jegyzetek összerendezésének, és a korábban már közzé tett anyagok átnézésének, ellenőrzésének.


Az eddigi összes kampány és kaland a legújabb határvidéknek számító Olren tartományban játszódott, amihez ugyan már eddig is volt egy térkép és egy rövid leírás a központnak számító Kalya szféráról, most viszont végre elkészültem a tartomány összes szférájának rövid bemutatásával is. Ahol a korábbi alkalmak során már jártak a karakterek, a fontosabb helyek és személyes is felsorolásra kerültek.



Kisebb mértékben frissítésre került a karakteralkotás is, kiegészítve a kasztok leírását és a  Rúnakovácsot is.


A Technomancia fejezetet elég sokat csiszoltam: kiegészült a Gyakori Varázslatok listája, kijavítottam a Dedikált Mágikák árait és újabbakkal egészítettem ki ez utóbbit is.



Korábbi cikkek:


-Kyrg-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések