Heimurinn - Kaland - Dwergek erdeje

Az idei őszi Mondocon rendezvényen kellemes meglepetés ért a Hammertime Cafe asztalainál, ugyanis a kipróbálható szerepjátékok között egy Heimurinn-kaland is várta az érdeklődőket. Sikerült elcsípnem egy helyet az éppen induló partiban, és harmadmagammal bele is vetettük magunkat a rövid, ám igen mozgalmas kalandba a jeges északon, ahol egy balsors sújtotta faluba tévedtünk, a titkokat rejtő erdő peremén.



A játék után még hosszan beszélgettem a történetet író és lemesélő Szigeti Mátéval, és mivel nagyon megtetszett a kaland, felajánlottam, hogy ha elküldi a jegyzeteit, én szívesen formába öntöm, és leközlöm a blogunkon. Bennem is érik már egy ideje egy saját Heimurinn-történet, így külön örültem a lehetőségnek, hogy láthattam, más milyen kalandötleteket talál ki ezen a vidéken.
Mivel kifejezetten bemutató játékra készült, a kaland elég zárt eseménysort követ, nem egy kifejezetten "sandbox" erdőjárás. A Mondoconon a Heimurinn weboldaláról származó példa-karakterek közül választhattunk, minimális átdolgozással (nem volt hangsúlyos, hogy ki melyik svenkar nemzetség szülötte), és az is adott volt, hogy miért járunk éppen ott. Ezzel akár egy új kampány nyitó eleme is lehet, viszont a történet könnyen alakítható, így akár egy már futó sorozatba is beilleszthetjük.
Máté eredeti jegyzeteit az engedélyével néhány helyen kiegészítettem, részben saját ötletekkel, részben pedig a Heimurinn szerepjátékot megalkotó Seress Gábor, alias Nocturna javaslataival.

A kaland letölthető változata ITT található.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések