Inkább Megcsinálom Magamnak - Conan RPG - Az út vége, egyelőre

Ahogy egy régi kollégám szokta mondani, "a foglalkozás elérte célját, az idő eltelt". Na jó, itt azért egy kicsit több is történt, hiszen elkészült egy újabb régi szerepjáték magyar fordítása, és a lektorálás után a papír példányok is elkészültek a csapatunk számára. Sajnos a jogtulajdonos, a Monolith Editions eddig többszöri megkeresésre sem reagált, de még nem adtam fel a reményt, hogy egyszer majd egy hivatalos kiadás is elkészülhet a régi, TSR-féle Conan szerepjátékból.


Az alacsony oldalszám (85) miatt végül a tűzött kötés nyert, aránylag vastag papírra, így kellemes, masszív érzést kelt, viszont nyugodtan lehet lapozni, széthajtani. Ez a végén található térkép miatt nem is baj, így jobban meg lehet nézni magunknak Hybória földjeit - az eredeti térkép persze lényegesen nagyobb volt, de én most beértem egy ekkorával.


Az eredeti dobozban több kisebb füzet és számos melléklet volt, például a különféle fegyverekről, vértekről, adottságokról, valamint maga az eredményjelző táblázat. Ezek most mind bekerültek az alapkönyvbe, de a meséléshez jól jöhet majd egy klasszikus paraván, ahol ezeket a játékosok számára is láthatóan el tudom helyezni.


Erre a könyvre most prototípusként tekintek: a távlati tervek között szerepel a három (szerintem igen jó) kalandmodul lefordítása és az egész egy kötetbe foglalása. Azok hosszát figyelembe véve ez a kompendium már nagyjából 200 oldal körül lenne, ami megérdemelne egy kemény kötést.


Remélhetőleg a közeljövőben valamilyen rendezvényen lesz alkalmam mesélni ezzel a játékkal - az első saját kaland már nagyjából összeállt, bár megígértem az AVU csapatnak, hogy elsőként nekik mesélem le. Addig is a játék első pár oldalát, a bevezetőt és a karakteralkotást felraktam ízelítőként a Belelapozó rovatba. Ha bárki kedvet kapna hozzá, a rendszer maga ingyenesen hozzáférhető angolul a ZeFRS oldalon, a világ pedig remekül összerakható a Conan novellákból - a világkönyv is pontosan ezt teszi, minden kötetből összegyűjtve az említett vagy részletesen leírt országokat, városokat, romokat, népeket és szörnyeket.


Szeretettel várok mindenkit az asztalomnál, ha meghirdetem majd a játékot!

Inkább Megcsinálom Magamnak - Conan RPG - Az út vége, egyelőre



-Kyrg-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések