Aquarius - Kalandok és kampányok az Aquariuson

Az Aquarius óceánbolygója az évek során három kampánynak is otthont adott, így számos helyszínét és szereplőjét megismertük.

Aquaris, avagy "Matsushita Jazz"

Az eredeti Aquarius kampány középpontjában egy énekesnő és a Matsushitánál dolgozó manager férje álltak, akiket a Földről helyeztek át a bolygóra. A történet a Deep Sea Fashion Week forgatagában kezdődött. Eleinte csak a divatcégek egymásra acsarkodó emberei között kellett manőverezni, majd egy váratlan fordulattal a frissen érkezettek szembesültek az ALA, avagy Atlantiszi Felszabadító Hadsereg terroristáinak létezésével. Szerencsére sikerült megmenteni a hatalmas turista hajót a fedélzeten elhelyezett bombától.

A történet folytatásában előbb a Matsushita cég bázisának rideg világába látogattunk el, azután az eltűnt férje után nyomozó énekesnő és a köré szerveződő kis társaság Atlantiszban és Csillagzátonyon próbált szövetségeseket találni. Végül sikerült a SeCorp nyílt támadásai és a rivalizáló kalózbandák összecsapásai közepette eljutni Gehenna városába, ahol megtalálták a kényszerből a fosztogatók közé állt férjet, akit Atlantiszba vittek gyógykezelésre. 


A Mélység Titka

A második Aquarius kampány egy igazi "bele a közepébe" helyzettel indult: a történet főhőse egy orvosi szobában ébredt, erősen hiányos emlékekkel, egy elhagyott tengerfenéki állomáson. Miközben a szivárgó víz lassan feltöltötte a belső tereket, sikerült megtudnia, hogy egy sodródó mentőkabinból emelték ki, ám egy sérülés miatt az állomásról elmenekültek a lakók, őt pedig egyszerűen ott felejtették. Végül talált egy megjavítható állapotú kis tengeralattjárót, amivel el tudott vergődni Atlantiszba, ahol azzal szembesült, hogy még az amnéziája előtt felvett egy nagyobb kölcsönt az Ezüstkupola egyik gengszterétől, egy Barracuda osztályú naszád megvásárlására és felújítására. Öröm az ürömben, hogy a hajó, félig szétszedett állapotban még mindig ott volt egy dokkban.

Ahogy a történet szálai kezdtek nyilvánvalóvá válni, úgy jöttek vissza lassan a főhősnő emlékei, egy régi földi kutató-űrhajó rejtélyes módon odakerült roncsáról, a mélytengeri árkokban élő különös, intelligensnek tűnő létformáiról és a balesete során tőlük kapott képességéről, hogy gyakorlatilag puszta érintéssel, kábelek nélkül össze tudott kapcsolódni bármely számítógép vezérelte eszközzel, fegyverrel. Az ALA terroristái és a Matsushita folyamatosan a nyomukban jártak, előbbiek hogy fegyvert szerezzenek a földi "betolakodók" ellen, utóbbiak pedig az idegen életformák létezését akarták eltitkolni, nehogy az ENSZ korlátozza a bányászati jogaikat.


A Marshall

A harmadik sztorit egy ENSZ marshall, vagyis vándorló rendőrbíró és kis csapata körül forgott, akik a kis településeken igyekeztek bűntényeket felderíteni, miközben a saját múltjuk is a nyomukban járt. Ez egy kicsit kisebb léptékű kampány volt, inkább krimi hangulattal: az első komoly ügyük során egy kóbor kereskedő keveredett gyilkosságba, és mivel ő maga földi bevándorló volt, az ENSZ joghatósága alá esett. A fordulatos ügy végére kiderült, hogy valóban a férfi volt, aki ölt, ám az indokai és az áldozat múltja miatt a csapat végül csak nagyon nehéz szívvel tartóztatta le.

Sajnos felvezető fejezetek után csak egy elhúzódó ügyet sikerült lezárnunk, mielőtt úgy döntöttünk volna, hogy a két szimultán futó kampányunk közül inkább az AVU-ra koncentrálunk, és ezt bizonytalan időre félretettük. Érdekes élmény volt az Interlock után az Alternity rendszer, de az adott történethez remekül illett.


Aquarius - Kalandok és kampányok az Aquariuson




-Kyrg-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések