Egy Falkensteini Kalandregény - A Fenevad (A kaland)

Tavaly úgy döntöttem, hogy december 27-én a születésnapomat egy Castle Falkenstein kalanddal ünnepelem meg. A játékalkalmat meg is hirdettem itt a blogom, a szokásos Facebook csoportokban és Discordon is, aminek az a váratlan következménye lett, hogy annyian jelentkeztek, amennyit már nem mertem egyszerre vállalni. Ezért az összesen 8 játékost (melyek közül kettő még korábban sosem játszott Falkensteint) két csoportra bontottam, és kétszer is lemeséltem egymás után a kalandot, december 27-én és 30-án. 


Mindkét társaságban voltak visszatérő és új szereplők: az első csapatban ismét találkozhattunk Elisabettával, az olasz Úri Tolvaj/Titkosügynökkel; Natashával, az orosz Félvilági Hölggyel és Varázslónővel; Holdkővel, a Törpe Ezermesterrel és a csak Sir Gilbert Stripes képzeletében élő, ám kardját remekül forgató Punchinellóval. A második csapatban a remek magyar Magándetektív, Zsoldos Sándor és a bajor Nemes, Albert von Burghausen párosa egészült ki két újonccal, az osztrák származású Fenegyerekkel, Abel Hoferrel és a magyar Újságíróval, Pulitzka Józseffel.
Mindkét csapat sikeresen végig játszotta a 6-7 órásra tervezett kalandot a rendelkezésre álló idő alatt, teljesítve a kitűzött célt, és mindketten jelezték is, hogy szeretnék folytatni az itt elkezdett történetet. Az első csapattal ezt ezen a hétvégén meg is ejtjük.

A kaland ITT elérhető.

-Kyrg-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések