A Falkenstein Kastély - Legyen Így

Visszanéztem ma a korábbi posztokat, az első bejelentésről, hogy egyáltalán lesz Castle Falkenstein szerepjáték magyarul, a fordítás elkészültéről és a tördelés megkezdéséről, az előrendelés beindulásáról. Most érzem igazán, mennyire sok munka volt benne, a fordítástól kezdve az oldalak kirakósként való összeillesztésén át a hibák keresgéléséig. Ez a kaland egy kósza ötletből született, egy "mi lenne, ha?" pillanatban, és a csillagok - meg egy csomó ember, akiknek mind-mind nagyon hálás vagyok - úgy döntöttek, hogy "legyen így".


Nem is tudom, hol kellene kezdeni  a köszönetnyilvánítást. Talán Mike Pondsmithnél, hogy megírta egyáltalán ezt a könyvet. Lisa Pondsmithnek, hogy az első, óvatos levelemre bátorító választ adott, és J.Graynek, aki türelmesen válaszolgatott a kérdéseimre.

Azután a feleségemnek, Nervának, aki megvívta velem a csatákat, mikor kerestem a szavakat, és mikor ő próbálta ezeket hol finoman, hol kalapáccsal rendbe szedni. Thorunnak, aki átvette tőle a stafétabotot, és csiszolt még egy kört a szövegen.


Tibinek, akivel a könyvfesztiválon összefutva megálltunk "5 percre beszélgetni", ami majdnem egy óra lett, aztán újabb két-három órák, ahogy a részleteket kidolgoztuk, hogyan legyen a kéziratból könyv. És végül még ő is fogott egy ráspolyt (durvát és finomat egyszerre), hozzátéve a saját tapasztalatát. Mátyásnak, aki az egészből egy nyomdai anyagot gyártott, türelmesen elmagyarázva a technikai részleteket, kifutót, miegymást.

És a lányomnak, aki annyi hétvégén át szépen türelmesen kivárta, amíg a billentyűzetet püffölöm, mielőtt együtt vágtunk volna bele valami közös játékba.


Végül pedig köszönöm mindenkinek, aki olvasta a cikkeinket, bátorított, dobott egy like-ot, megköszönte, ha tetszett, amit írtunk és velünk volt ezen a piszok hosszú úton.

A Castle Falkenstein pdf-ként már a DrivethroughRPG oldalon is megvásárolható!
-Kyrg-

Megjegyzések

  1. Én is megvettem, és ma meg is jött! 1000 hála! :)
    Kérdés: valamilyen ebook formában hozzá lehet valahogy jutni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van tervben pdf változat, de egyelőre még bizonytalan, hogy mikor.

      Törlés
  2. Emlékszem mikor elősször olvastam a játekról. Kb 20 éve volt , hogy egy ismerősöm költözeskor ki akartam dobni a Bíborhold magazinjait én meg gyors lecsaptam rájuk. Ott találtam rá egy ismertetőre a Castle Falkeinsteinről. Nagyon megragadt bennem, sokszor emlegettem, de videki gyerekkent eselyem se volt találkozni olyannal aki egyáltalan láta volna élőbem a az alapkönyvet. Sos4 gondoltam volna hogy valaha a kezemben tarthatom magyarul. 20 evet vartam erre a találkozásra és nem csalodtam, fantasztikus játék. Nagyon hálás vagyok a fordításért halám üldözni fog... de mindenkinek köszönöm aki segített és részt vett abban, hogy tinédzser álma felnőttként valóra váljon (még ha nem is ez volt a fő cél :D) köszönöm....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jól esik ezt olvasni, örülünk, hogy örömet szereztünk vele. :)

      Törlés
    2. Össze kell hoznunk egy találkozást mielőbb! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések