Boszorkánytűz - Egy sötét hangulatú fantasy kampány, Alternity motorral

A Boszorkánytűz (eredeti munkacímén Sötét Urak) kampány félig-meddig nosztalgiából született: nagyjából tizenöt évvel ezelőtt meséltem egy fantasy történetet az Alternity motorral, akkor még jóformán csak az alapkönyveket felhasználva, és mindenkinek igen jó emlékei voltak róla. Szerették, hogy pörgős és halálos volt a harc, jó volt a fejlődés és könnyen adaptálható volt bele minden, a sárkányoktól kezdve a házi mágiarendszerig. A másik indok pedig az volt, hogy ki szerettem volna próbálni, hogy néz ki fantasy környezetben, ha a mágia helyét a pszi, avagy ebben a rendszerben a Mindwalking veszi át.


A környezet ezúttal késő középkori, kora újkori volt, tűzfegyverek nélkül (legalábbis hivatalosan), egy olyan világban, ahol az emberek csak pár évszázaddal ezelőtt keltek át a tengeren, hogy megtelepedjenek az új kontinensen. Az ősi romok és az erdők mélyén élő "primitív" törzsek mind azt sugallták, nem ők az elsők, akik civilizációt emeltek itt, a természetfeletti erők jelenléte pedig számos helyen érezhető volt. Mindig voltak olyan emberek, akik különleges erővel születtek, képesek voltak irányítani a tüzet, a szelet vagy a villámokat, érintéssel gyógyítani tudtak vagy akár beleláttak mások fejébe. A Három Királyság társadalmát átszövő és irányítani próbáló Egyház ezekre egyetlen szót ismert: boszorkányok. Ha gyermekként bukkantak rájuk, soraikba kényszerítették őket, hogy segítsenek kipurgálni a rejtőző társaikat, ha viszont felnőttként, a máglya lángjai tisztították meg lelküket.


A kampány egy nemeshölgy karakter köré szerveződött, aki akkor szembesült addig szunnyadó erejével, mikor egy éjjel a Egyház boszorkányvadászai, a Fehér Lovagok eljöttek érte. Egy váratlanul feltámadó vihar és a kastélyt megtépázó villámok segítették a szökésében, majd újabb és újabb útitársak csapódtak mellé, ahogy igyekeztek egy lépéssel az üldöző lovagok előtt maradni.


Ahogy a csapat egyre erősebb lett, mind mágia, mind pedig harci tudásban, eljött az ellentámadás ideje: előbb az őket üldöző lovagok különítményét semmisítették meg, az erdőlakókkal szövetkezve, majd az egyik útitársuk kolostorba hurcolt, szintén mágikus képességekkel bíró lányát is megmentették, közben pedig fény derült a világ jó pár titkára, így arra is, hogy akiket az Egyház boszorkányoknak tekint, és tűzzel-vassal üldözi, valójában ősi mágusdinasztiák leszármazottai, akik az Óvilágban is már az ellenségeik voltak. Felfedezték a Darmon egykor lakó ősi civilizáció elveszett városait, megismerve eközben felemelkedésük és bukásuk történetét is.

A rendszer ezúttal is remekül teljesített, a korábban már vázolt házibarkács módosításokkal minden simán ment. A hivatalos StarDrive kampányhoz kiadott idegen lények gyűjteménye pedig mágikus szörnyetegekkel is ellátott minket.


Ha bárki kedvet kapna a világ felhasználásához saját kampányában, csatoltam a cikkhez a világleírást, a földrajzi és a politikai térképet.

-Kyrg-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések