ARK - Találkozzunk a Metagame Szerepjátékos Klubnapon!
Március 15-én lesz az ARK Közösség első rendezvénye, a Metagame Kártya- és Társasjáték Bolt klubhelységében. A rendezvény linkjét ITT találjátok.
A rendezvényen A Kalandhorizont kiadó 4 játékkal vesz részt, 1-1 asztallal, a Rollins Publisher pedig a Veszélyes kalandokat mutatja be, egyszerre két asztalnál, az AVU pedig két játékkel jelentkezik. Ezek részleteit alább olvashatjátok, jelentkezni pedig az esemény oldalán, a "Beszélgetések" fülön tudtok.
Patkányok a falban: Holdraszállás
Hogy miként került "Johnnie" Walker az Apolló programba, és miért került ki onnan rövid időn belül, egyszer talán elmesélem egy ital mellett. De addig is jobb, ha tudod, hogy a 69-es Holdraszállásban nincs semmi konteo. Megtörtént és kész. A fiúk hősök lettek. Az egész világon több mint egymilliárdan látták élőben ezt a nagyszerű eseményt. Nyugodtan mondhatom: felejthetetlen volt... Mond, melyik műsornak volt ekkora egyidejű nézettsége bármikor is a híradás történetében? A kisebb gikszerek ellenére, végig remekül teljesített a feladatra kiképzett és kiválasztott trió. És még a hazaútra is elmondhatjuk, hogy "sima-liba" volt. Ahhoz pedig, hogy megtudd, mi történt a földet érést követően az űrhajósokkal - egy eldugott kis katonai légi bázison, úgy nagyjából Freeport magasságában - egy héttel ezt követően... ahhoz össze kell szedned minden ravaszságodat és bátorságodat!
Démonúr Árnyéka: Várakozó árnyak
Fejezzétek már be a nyavajgást! Inkább még egyszer felolvasom nektek az ajánlólevelet, hogy lássátok, jó sorunk lesz Hatvárban!
"Tisztelt tartományi képviselő/parancsnok uraság! Alulírott, Elenoore Panderbash, nagy megelégedéssel és elismeréssel nyújtom át ezt az ajánlólevelet ezeknek a kiváló előadóművészek részére. Lehetőségem volt megtekinteni egyik nagyszerű produkciójukat, amely mély benyomást tett rám művészi kiválóságával és kreativitásával. Őszinte kívánságom, hogy a Tartományi Nagyszínház, melynek pártfogója vagyok, élvezhesse ezen kivételes társulat előadásait, így tisztelettel javaslom, hogy tegyenek eleget meghívásomnak és lépjenek fel Hatvár városában.
Ezen ajánlólevél feljogosítja a társulat tagjait, hogy szabad bejutást nyerjenek Hatvár fővárosába, valamint minden szükséges támogatást biztosít számukra az utazás megszervezéséhez és esetleges költségeinek átvállalásához. Remélem, hogy a fellépésük örömmel tölti majd el a Hatvár közönségét, és újabb nagyszerű pillanatokkal gazdagítja színházunkat.
Tisztelettel és nagyrabecsüléssel,
Nemesnemzetes Elenoore Panderbash"
Már csak ezen a sötét erdőn át kell követnünk az utat, és a túloldalon meg is látjuk az úti célunkat. Csak ez a fene időjárás ne komorodna el így, tán azért van ilyen rossz kedvetek...
Vörös Ködök: Lush vérengző romjai
Kis csapatotok, azaz Conan és barátai (Vörös Szonja, Subotai és mások) Zamora legnagyob városában, Shadizarban csatlakozik pár veterán harcoshoz, akiket Rőtkabátos Lanar, a főkapitány vezet. Kompániátok célja Lush ősi romvárosának felkutatása Zamora déli, vadregényes vidékén, és persze a romok kifosztása. Conan szerint jó móka lesz, főleg, ha egy-két vadembert is le kell vágni. Ha meg egy-ketten elpatkolnak, kevesebb felé kell osztani a kincseket. A csillogó aranyakból meg újabb egy hónapig mulathattok majd Shadizar vendégszerető örömtanyáin...
Kígyókard: Csempészkaland
Amit pedig Hídváros vezetői manapság leginkább a falakon kívül szeretnének tudni, az a romlás veszélyeit magában hordozó, idegen hatalmak által a városba importált mágikus dolgok, mivel a város hosszú, virágzó történetének ideje lassan a fordulópontjához érkezik. A tudósok szerint ugyanis nemsokára letelik az-az egyezer esztendőben meghatározott idő, amely Denári és a helyszínt benépesítő halandók közötti ősi deklaráció meghatároz. Az úgynevezett Aranyszerződésben az istennő vállalta, hogy ezer éven át megvédi és segíti az itt lakókat, ameddig azok az ő törvényei és érdekei szerint élnek és cselekszenek. Ezek a törvények pedig az Úrnő nagyságát hirdető, a jövedelmező kereskedelemi tevékenység körüli bonyolult szabályokon és megállapodásokon alapulnak. Az egyház tagjai szerint az évezred letelte után – egy alapos kiértékelést követően – vagy valamilyen újabb megállapodás lép majd életbe, vagy gyors és kegyetlen pusztulás vár a városra és lakóira. Történetünk idején pár vakmerő személy a csempész tevékenység jól jövedelmező gyakorlatának hódolva gyülekezik a város egyik jó hírű kávézójában, hogy onnan nemsokára együtt távozzanak - féltucatnyi könnyű és széles sajkán a település egy másik, meghatározott pontjának az irányába. A csónakok (és csónakosok egyaránt) a Kőfaragók Céhének jól ismert jeleit viselik. A fényes nappal történő áruszállítás valószínűleg nem kelti fel a hatóságok figyelmét. A hajósok vezetője a távoli Erebosi Teokrácia szülötte, aki a hazájában jól hangzó és meglehetősen gyakori „Muhadi” névre hallgat. Déli származásánál fogva a bőre színe több árnyalattal sötétebb, mint az átlagos hídvárosi embereké. Alacsony termetű, arca jobb oldalán hegtetoválások futnak végig és tudvalevő róla, hogy egy minden hájjal megkent kereskedő – na jó, gazfickó – bújik meg szerény és alázatos mosolya mögött. – Mehetünk, bwana? – kérdezi…
Veszélyes kalandok - Áh, szóval kalandozó akarsz lenni? (2 asztal)
Pixeles, a régi és újvonalas játékokat ötvöző, szabálykönnyű fantasy szerepjáték. A kaland előre elkészített karakterekkel zajlik. Játékosszám 3-4
A játék kizárólag hatoldalú dobókockákat használ.
"Sorozatosak az eltűnések és a helyieknek fogalmuk sincs, hogy mi tévők legyenek. Mindenki gyanakszik mindenkire a káosz és a pánik uralkodik. Mivel ti most jártok a faluban először, a lakosok minden reménye bennetek van."
UnderWorld - Firkák a falon
Egyszerű szabályrendszerű, urban fantasy játék mely 2000-es években játszódik a New York alatti, titokzatos és mágikus AlVilágban. A játékosszám 3-4 fő, a rendszer alapvetően érmét vagy hatoldalú kockát használ, de a páros-páratlan eredményhez bármilyen kocka használható.
"Az AlVilágban sincs ingyen az élet, és ha enni akartok, kell egy meló. Kapóra jött a felkérés egy közös barátotoktól, hogy segítsetek neki felkutatni egy információt a lenti világ egyik könyvtárában. Az út nem túl hosszú, gyorsan megjárhatjátok. Könnyűnek hangzik, nem?"
A játékhoz előre kész karakterek közül választhattok majd a helyszínen.
Castle Falkenstein - Az elveszett cirkáló
"Hamarosan, uraim," - mosolyodott el Chevalier kapitány, "megtapasztalhatják, mire képes a Surcouf! Maurice, kezdhetik!"
Az első tiszt ünnepélyesen bólintott, és a szócsövekbe kiáltott parancsainak engedelmeskedve a tengeralattjáró belefúrta orrát az Atlantiszi-óceán hullámaiba, ahogy sebesen merülni kezdett…"
Ezúttal egy tengeri kalandra invitálom játékosaimat, a vadonatúj francia cirkáló, a Surcouf próbaútjára: ez a Verne miniszter által megálmodott új tengeralattjáró-cirkáló osztály legelső hajója, egy egészen új típus, melyhez hasonlót még senki se épített. A karakterek talán Tudósok vagy Feltalálók, akik részt vettek a tervezésben és építésben, vagy gazdag mecénások, akik támogatták a vállalkozást, esetleg Tengerészek, akiket kineveztek a hajóra, vagy Szerencse-lovagok, akik önként jelentkeztek a próbaútra. A kaland 1872-ben, Brest kikötőjében indul, itt gyülekeznek a meghívott vendégek és a legénység tagjai.
A játékhoz előre kész karakterek közül választhattok majd a helyszínen, vagy készíthettek sajátot is, az alapkönyv szabályai alapján (1 Nagyszerű, 4 Jó, 1 Gyenge képességgel bíró). A különleges körülmények miatt ezúttal csak ember vagy Törpe karaktereket várok, Tündék számára a környezet ugyanis finoman szólva nem ideális…
-Kyrg-
Megjegyzések
Megjegyzés küldése