Az AVU Emberei - Kik is vagyunk mi?

 

Itt és most elsősorban játékosok és mesélők, akik hosszú évek, évtizedek óta játsszák a Nagy Játszmát. Elsősorban a régi, "retro" szerepjátékokat kedveljük, a 90-es és 2000-es évek stílusát, de ez közel sem kizárólagos dolog: a D&D 3.5, MAGUS ETK, a Shadowrun 3 és a 7th Sea mellett a Dragon Age is a heti, futó kampányaink között szerepel.
Ezen a néven már több rendezvényen vettünk részt, elsősorban a Krónikások eseményein - az elnevezés az első közös kampányunkra, a lassan három éve váltakozó lendülettel zajló A Világvége Után történetére utal. Az egyik rendezvényre jelentkezéskor Nervának ez jutott eszébe, és utána valahogy rajtunk maradt, hozzánk nőtt. 
A csapat magját hárman alkotjuk, de az egyes versenyeken mindig kiegészültünk egy-két fővel, így jó pár olyan játékos van, aki az AVU emberének mondhatja magát.


Az állandó tagok

Anna / Nerva
2001 óta játszom, de amióta az eszemet tudom fantasy és sci-fi rajongó vagyok, nagyrészt édesapámnak köszönhetően. Játékosként talán a mindenevő jelző illik rám a legjobban: az öntörvényű tolvajtól a meggondolatlan barbárig, vagy épp a finnyás elftől a szőrös trollig minden karakterem imádom, és eddig nem volt olyan rendszer, amire nemet mondtam volna. A szerepjátékokban a játékon kívül a legjobban az embereket szeretem, akikkel közösen töltjük az időt, izgalmak és nevetések közepette. Nerva az első életút játékomban volt a karakterem - egy tűzrőlpattant erv származású Arel-papnő - és igazán a szívemhez nőtt. Civilben szociológus vagyok, jelenleg doktorandusz is, amúgy főzök, mosok, takarítok, szervezek, játszom Diablo III-mal és végtelen mennyiségű könyvet olvasok, gyorsan. 

Ildikó / Thorunn
Hat-hét éve kezdtem ismerkedni a szerepjátékokkal, bár a fantasy és scifi szeretete gyermekkoromtól elkísért. Eddig több rendszert, világot volt alkalmam kipróbálni; kedvenceim leginkább a dark fantasy és horror berkeiben lelhetők fel, de azt az elvet képviselem, hogy egyszer mindent ki kell próbálni. *Kivéve az adócsalást. Az rossz, értem?* Játékosként szeretem a hangulat-karaktereket: nem mindig a leghatékonyabb problémamegoldót, hanem akinek a bőrébe bújva élmény lubickolni az adott helyzetben/ kalandban/ világban. Thorunn (akitől a nick-emet kölcsönöztem) a névadó kampány harcos papnője: nevéhez legalább annyi botladozás, mint hősi tett köthető, de elkötelezettsége törhetetlen. Életét (és sok társa életét is) habozás nélkül feláldozná a világ megmentéséért… hacsak nem sikerül közben pont neki(k) elpusztítani.

Barnabás / Kyrg
Lassan három évtizede játszom szerepjátékokat, mesélőként elsősorban a hősi fantasy, sci-fi és cyberpunk vonalak mentén haladva, bár néha teszek kísérleteket a dark fantasy irányába is. Játékosként az a fajta vagyok, aki "na most aztán csinálok egy elf varázslót", és a végén valahogy szinte mindig valami nagydarab, szakállas törpe/ork/troll harcos lesz belőle. Vagy Eddie, az Ásó. Vagy Kyrg ("Körg"), a khál. Civilben történész, fordító, IT-s, egy kocka kislány édesapja vagyok.

***

Sok-sok játékkal töltött idő, és legalább ennyi agyalgatás után döntöttünk úgy, hogy a játékok-rendszerek-világok szeretetét meg szeretnénk osztani másokkal is. Így született meg a blog és az első komoly projektünk is, a Castle Falkeinstein magyarra fordítása.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések